هرگز نگو قسمت نشد تا مال من باشی
می شد که قدری لااقل دنبال من باشی
در این قمارِ عاشقی من باختم ، امّا
میخواستم تنها خودت تکخال من باشی
هر ساله با درد و غم و رنجی گلاویزم
رفتی تو تا دلتنگیِ اِمسال من باشی
من آرزویی غیر تو هرگز نکردم، آخ!
رفتی که پایان بدِ آمال من باشی
تو دخترِ اعیانی و من زاده ی فقرم
امکان ندارد عاشق اَمثال من باشی
کاوه احمدزاده
ما را در سایت غزل بانو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6