هیچکس

خرید بک لینک

بیقرارم

بیقرارم...

بیقرارهیچکس!

می وزم چون باد سوی سبزه زار هیچکس!

با امیدی خوش خیالانه به پایان می برم

سال های عمر را در انتظارِ هیچکس!

تا کسی عاشق نباشد عشق می ورزد مگر؟!

عاشقم یک عاشقِ دیوانه وارِ هیچکس!

خسته ام تا بی نهایت زیر بارِ هر کسی

می تکانم شانه ام را از غبارِ هیچکس!

تاب و بی تابم برای خانه ام تا میرسم

بلکه یک لحظه بیاسایم کنارِ هیچکس!

هرکسی شعری برای شخص خاصی گفته است

می کنم من شعرهایم را نثار هیچکس!

می کشم دستی به روی تار موهای سفید

روبروی گریه ی بی اختیار هیچکس!

شاخه ی در آرزویِ نو بهارانم شکست

کاری از دستش نمی آید بهارِ هیچکس!

بیت بیت این غزل را اشک

میگوید، نه من

زیر شعرم می نویسم:

یادگارِ... هیچکس!

کـاوه احمــــدزاده


برچسبها: بیت بیت این غزل را با اشک سرودم, تقدیم به تمام کسانی که عاشقی را یک شخصیت می دانند , حتی اگر «هیچکس» نباشد
+ نوشته شده در شنبه بیست و هشتم اسفند ۱۳۹۵ساعت 5:20 توسط کاوه احمدزاده |
غزل بانو...

ما را در سایت غزل بانو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: چهارشنبه 3 خرداد 1396 ساعت: 1:53

صفحه بندی